Pagina's

woensdag 26 januari 2011

Nieuwjaarswensen van wel heel ver !

Noël en Lena Castelein wonen in Nieuwpoort, maar zijn trouwe bezoekers van de kaartersclub van de Ramskapelse Senioren.
Wat is er leuker om tijdens de Belgische winter de zon op te zoeken ? Dat deden ze niet in Spanje of een ander Zuid-Europees land. Neen, ze gingen Myanmar bezoeken. Fantastische reis ... tot een grote portie pech hen overviel op de allerlaatste dag.


Hieronder lees je hoe Noël en Lena, trouwe bezoekers van deze blog, van de nood een deugd maken. Ze sturen van duizenden kilometers ver hun nieuwjaarswensen, en bewijzen dat ook in en rond Indonesië 'Ramskapelle Leeft' gelezen wordt.
Lees verder ...
26 januari 2011


Hallo Joost.

We zijn wel wat laat met onze nieuwjaarswensen aan alle RAMSKAPELLENAARS, maar die wensen komen van aan de andere kant van de wereld, en waren dus lang op weg !!!!!
Jawel, ook hier in Bali zijn we op de hoogte van het wel en wee in het mooie dorp, wij wonen wel in Nieuwpoort , maar zijn wel in de Kaartersclub van de Senioren, hebben daar vele vrienden en voelen ons als dorpsgenoten. Dat onze voorzitster Adina, een “KRAK “is , weten wij ook al lang.

Daarom van ons twee een allerhartelijkst proficiat aan Adina , en vele groetjes.

Wij waren op rondreis in Myanmar,en ben daar de laatste dag lelijk gevallen, kwam buiten een tempel , en waarschijnlijk was ik nog in gedachten bij Boeddha!

Was in het beste ziekenhuis van Yangon, hoofdstad van Myanmar , maar pas 4 dagen later werd in Singapore vastgesteld, dat mijn hiel gebroken was. Huppel nu hier rond op krukken, en we hebben een rolstoel gehuurd.

Langs deze weg,super, warme groetjes aan ons Adina, heb haar mailnummer niet . Wij hebben hier een nieuwe laptop gekocht, daar ik niet mobiel ben, kan ik nu veel bezig zijn op de computer, en vooral oefenen , oefenen en oefenen, want ik ben geen “ KRAK” in het computeren.

Bedankt en tot later.

Lena en Noel.

27 januari 2011


Hier is het bloedheet, ik zit gezellig op het terras bij het zwembad, en ben aan het zwoegen op de computer .Noel is gaan wandelen met de hond Tara.
Dochter Marleen is naar haar bureau, en schoonzoon Marc is in Belgie , hij heeft er een stand op de vakantiebeurs in Antwerpen, vandaag de eerste dag, later dan ook in Brussel .
Als het lukt zal ik in het weekend eens een paar foto’s doorsturen, zo ver ben ik nog niet !!!!!

Vele groetjes aan jou en alle mensen van het mooie en gezellige dorp Ramskapelle .Jullie zijn nog allemaal in een diepe nachtrust verzonken , hier is het al 7 uur later.Wij staan hier op, als jullie naar bed gaan !
Bye bye.

Lena.








Geen opmerkingen: