Pagina's

dinsdag 1 maart 2011

DIMI@WORK, nieuwe onderneming in ons dorp

Wie al eens in de Ramskapellestraat, traject dorpsplein richting Pervijze, passeert, heeft ongetwijfeld het logo hiernaast al gezien.
Het wappert aan de woning met huisnummer 77, waar de familie Neudt woont.
Dimitri Neudt zorgt er in hoogsteigen persoon voor dat ons dorp een onderneming rijker is: DIMI@WORK.
Tijd om zichzelf en zijn onderneming voor te stellen ! Dimitri zelf aan het woord ... Klik op het linkje hieronder !


Na een loopbaan van 20 jaar in de bouw, startende van diender tot projectleider, heb ik besloten om op 38-jarige leeftijd een eigen onderneming op te starten.

Tijdens deze periode heb ik een constante bijscholing gevolgd in allerlei facetten van de bouw (sanitair, hout, bouw, elektriciteit, automatisatie, verwarming enz.).

Ik heb de onderneming gedoopt als DIMI@WORK.

Wat kan u van mij verwachten en wat kan ik u bieden?

In hoofdzaak zou ik mij willen richten op een snelle interventie van kleine en middelgrote herstellingen en renovatie, desnoods aangeboden in een totaalproject. Dit kan gaan van het herstellen van een toilet tot het volledig in orde brengen van woning en/of appartement in al zijn contexten.

Waarbij ik een snelle en correcte afhandeling kan garanderen en een uitstekende prijs-kwaliteit verzekerd is.
De ervaring heeft mij geleerd dat er een tekort is aan goede vakmannen die goede prijs-kwaliteit en snelle correcte afhandeling, hoog in het vaandel dragen.

Met de onderneming DIMI@WORK wil ik daarvoor een gepaste oplossing aanbieden.
Deze diensten wil ik dan ook 24u/24u en 7d. op 7d. aanbieden


www.diminv.be        website "under construction"
GSM: 0491/50 50 50
Fax: 058 / 62 46 79

Geen opmerkingen: