Pagina's

maandag 4 juli 2016

Aandacht : Problemen blog Ramskapelle Leeft

Beste lezer van Ramskapelle Leeft,

Vanmorgen, maandag 4 juli, werd mijn e-mailadres joost.rommel@gmail.com gehackt. 

Voor wie dit volledig onbekend is: derden hebben misbruik gemaakt van dit e-mailadres om iedereen in de contactadressen aan te schrijven en te verzoeken om € 1850,00 te betalen, omdat de ondergetekende (ik dus) in Kiev zou vast zitten, en geld zou nodig hebben om terug te reizen. Voor alle duidelijkheid: ik zit hier veilig en wel thuis :-)

Dit bericht is dus vals, en vanmorgen ben ik hiervoor al naar de politie geweest om aangifte te doen.

Ik merk dat mijn ander adres ramskapelleleeft@gmail.com ondertussen ook gehackt werd. Dit is het adres dat ik gebruik om deze blog aan te maken.

Om alle risico's uit te sluiten, werden beide accounts verwijderd, en werd de inhoud van deze blog aan een andere account vastgemaakt. Gevolg is dat er op dit moment geen afbeeldingen te zien zijn. Hier wordt aan gewerkt !

Het gaat vooruit ... afbeeldingen ondertussen ook in orde

Geen opmerkingen: