Zo ook de Bond der Senioren. Onlangs kwamen ze bij elkaar om hun Paasfeest te vieren. Voorzitster Adina bezorgde de foto's, en die liegen er niet om: het was er supergezellig.
Op traiteur Caroline werd beroep gedaan om veel lekkers op het bord te krijgen. Tussen voor- en hoofdgerecht was er tijd genoeg om een kleine quiz te spelen. Ook de paasklok was er naar jaarlijkse traditie, en met een kaartje leggen werd het feest afgesloten.
Klik hier om de foto's te bekijken !
Geen opmerkingen:
Een reactie posten