Pagina's

zaterdag 13 juni 2009

Ramskapelle Leeft plotseling heel populair


Deze blog wordt vaak bezocht. Een tellertje toont mij hoeveel bezoekers er elke dag een kijkje komen nemen. En dagelijks zijn dat er tientallen, met pieken van meer dan honderd op zondag en maandag.
Groot was mijn verwondering toen ik merkte dat dit er maandag plotseling meer dan 300 waren. Zo groot is ons dorp nu ook weer niet.
Nog grotere ogen zette ik open, toen ik zag de het resultaat van de enquête over een motorcrosscircuit in Ramskapelle van de ene dag op de andere een volledig omgekeerd beeld gaf. En inderdaad ... ook deze plotselinge ommekeer kon niet van de Ramskapellenaren komen ...
Een wakkere Ramskapellenaar gaf me het signaal van waar die grote belangstelling kwam. Niet zozeer van de dorpsgenoten, maar via het forum van MXWorld, dat zich aandient als de grote motorcrosswebsite van België. Gezien al deze bezoekers niets met de enquête te maken hebben - want die was voor jullie, Ramskapellenaren, bedoeld - heb ik de enquête van de blog gehaald.
Helaas ! En meteen ook maar gezorgd dat er niet meer publiekelijk kan gereageerd worden, want onmiddellijk daarna begon alweer een anonieme scheldpartij.

Geen opmerkingen: