Pagina's

vrijdag 30 september 2011

Ontdekking van Facebook en Twitter

Neen, sociale netwerken zijn niet voor mij weggelegd. Daar was ik tot een goeie week geleden honderd procent zeker van.
Tot ik enkele dagen geleden - uit pure nieuwsgierigheid - een Facebookaccount opende ... De vrienden stromen toe ...
Vandaag dan ook maar een Twitteraccount aangemaakt, en ik moet toegeven ... Twitter interesseert me echt. Toch wel leuk dat ideeën en uitspraken van de groten uit de media-, sport- en politieke wereld zomaar komen binnengewaaird ...
Twee ontdekkingen in één week. Teveel voor Korneel ...
Zin om te socializen ? Tips ? Op Facebook vindt u mij onder mijn eigenste naam (Joost Rommel), en op Twitter eveneens (JoostRommel) ... of een mailtje sturen naar joost.rommel@gmail.com

Geen opmerkingen: