Pagina's

zaterdag 24 december 2011

................. Beste wensen, beste lezer ! ..............

Beste bezoekers van Ramskapelle Leeft,

Jullie zijn met velen, heel velen, die wekelijks de nieuwsbrief lezen en/of een kijkje nemen op deze blog.

Dit toont alleen maar aan dat jullie, inwoners en niet-inwoners van ons dorp, geïnteresseerd zijn in wat er in Ramskapelle te beleven valt. Zoiets heet solidariteit, en in deze tijden waar solidariteit wel eens ver te zoeken is, doet deze belangstelling voor elkaar meer dan deugd. 
Dank hiervoor !

Ook dank aan al die dorpsgenoten die zelf hun steentje bijdragen bij het tot stand komen van deze website. Ongelooflijk wat er wekelijks in mijn mailbox terechtkomt: foto's, kalenders, aankondigingen, ideeën ... Ook de verenigingen vinden in Ramskapelle Leeft een medium om hun jaarprogramma en andere activiteiten aan te kondigen.

Het up-to-date-houden van een website is een werk van lange adem, en vergt soms wat meer inspanningen dan verwacht. Zodat je al eens zonder adem of brandstof dreigt te geraken. Maar deze blog, die zes jaar bestaat, stoppen ... dat doen we niet ...
We gaan er dus onverdroten mee verder ... 
Met andere woorden: blijf mijn mailbox maar bestoken met nieuws, foto's en artikels ...

In 2012 kondigt zich voor mij een inleefreis naar Congo aan. 
Aan dit project van Wereldsolidariteit gaat veel voorbereiding vooraf, en het is de bedoeling dat ik achteraf mijn ervaringen kwijt kan in de vele verenigingen in de regio.
Hierdoor zal er al eens een zondag zonder nieuwsbrief zijn, 
maar Ramskapelle Leeft blijft leven ...

En nu het allerbelangrijkste : 
ik wens jullie allemaal, lezers en medewerkers, het allerbeste voor 2012.

Joost

Had u nog graag in vogelvlucht nog eens over Ramskapelle in 2011 gevlogen ? 


Geen opmerkingen: