Pagina's

zaterdag 14 januari 2012

De 'krak van Nieuwpoort' is ... Marie-Ange !

De "krak van je gemeente" is een initiatief van de Krant van West-Vlaanderen, in samenwerking met de Provincie West-Vlaanderen.
Voor het derde jaar op rij werd uit de kandidaten voor Nieuwpoort op iemand uit ons dorp gestemd. Na Marleen Cuffez en Adina Couneye, is het dit jaar Marie-Ange Loones die deze prijs wegkaapt.


Marie-Ange is het gezicht van de Nieuwpoortse kinderboerderij, en zet zich permanent in voor natuur- en milieueducatie.
Ik laat Marie-Ange zelf aan het woord die iedereen wil bedanken om voor haar te stemmen en haar te steunen in haar engagement:


Ik wil de mensen van Ramskapelle en omstreken hartelijk bedanken om hun stem uit te brengen op mijn naam.Voor de derde maal een krak in Ramskapelle !! Samen sterk !!
De overwinning is een grote duw in de rug voor onze werking vanuit de kinderboerderij.  Ik verdien deze eer zeker niet alleen want ik heb een ploeg collega's en vrijwilligers rond me die mijn ondersteunen in mijn werking. Zonder die mensen zouden we nergens staan.
Ik probeer verder te werken met veel enthousiasme en gedrevenheid . Nogmaals een grote dank vanuit de kinderboerderij en een grote dank aan de vele familie en vrienden die me steunen.

Aan iedereen een super 2012 toegewenst,
het krakje van Nieuwpoort 2011,
Marie-Ange Loones

Geen opmerkingen: