Pagina's

vrijdag 7 december 2012

Een aparte nieuwsbrief ...

Beste Ramskapelse vrienden, 
en vrienden van Ramskapelle,

Nogal wat aankondigingen deze maand van activiteiten in de volgende dagen en weken in ons dorp.

Neem zeker een kijkje, want het is de moeite waard.

Het grootste nieuws, waarmee ik waarschijnlijk met de deur in huis val, is dat de Ramskapelle Leeft er op 1 januari mee ophoudt. In de rechterkolom bovenaan de blog leest u er meer over.

Dank voor de vele interesse. Dank vooral ook aan de medewerkers die ervoor zorgden dat er vrijwel elke week een brief vol nieuws kon gepost worden.

Tussen vandaag en 1 januari leeft Ramskapelle Leeft verder. Stuur zeker nog nieuws en berichten door. En als het even lukt, maak ik ook dit jaar nog een prikbord, waarop jullie, Ramskapellenaren en andere lezers, jullie kerst- en nieuwjaarswensen kwijt kunnen. Binnenkort dus op de blog !

Vriendelijke groeten

Joost

... en aan de leden van KVLV: verheugd dat ik ik op jullie kerstfeest, op dinsdag 18 december, mag komen spreken over mijn ervaringsreis met Wereldsolidariteit in Congo !

Geen opmerkingen: